Pembaca

MTPDRM

        Sepanjang 4 tahun selepas aku keluar pindah dari PGA Briged Utara,aku memang rase rindu giler bile duduk kat dlm kem.Dan akhirnya sekarang aku duduk kat rumah yang agak selesa di Maktab Teknik Polis DiRaja Malaysia.Ada kompleks sukan yang menempatkan gelanggang badminton,bola jaring,futsal,swiming pool juga stadium yang mempunyai trek larian.Nak dikatakan besar tu ade lah jugak.Tapi aku kat sini agak bosan sebab tiada kawan  :(


        Tiap2 petang aku hanya merenung banggunan flat yg agak menawan PGA batalion 6 yg berhadapan dengan rumah aku.Kat sana ada lah 2-3 orang kawan.Tapi sama mcm tempat aku(MTPDRM) ianya adalah kawasan larangan bagi orang luar.Nak ikut shortcut pulak memang ada.Terpampang kat depan rumah aku tapi direntangi oleh pagar yang dilengkapi kawat dawai,setiap jarak antara pagar ada longkang besaq.Aduuh..nak lepas macam mana.Pagar tu taknak rendah pulakkan~Dah mcm penjara.Tapi duduk sini mmg tersangat secure sama di PGA Ulu Kinta.Relek je tidur bukak window.hehe.Tapi malang sekali musuh ketat aku pun ada sama dalam kem ni..Aduh,dah la hari tu cari point ngan aku.Ade aje nak gaduh dgn aku.Kau belum tengok lagi Aku silat kau orang.Umur baru setahun jagung nak cari pasal.LOL..hihihi


         Tukar topik pulak.Tapi biarlah dia,bukannya kau kuat sgt nak hentam aku,Aku yang pelangkung kau ade lah~.Ape-ape pun aku suka duduk situ.Leh lepak dekat2 dgn pejabat.Dapat laah surf internet free.hihihi.
ade lah sikit gambar.
Barisan Rumah aku


Time mula2 pindah.Tak ramai lagi


Sign board yg agak cantik

yg ade kereta Proton tu Rumah aku.Baru aje letak barang2 kecil
Gambar pintu masuk aku belum amik lagi.Harap bersabar~

No comments:

Post a Comment